Wat ga je doen
Als HR Business Partner ben jij de schakel tussen de HR-afdeling en de vestigingen die jij ondersteunt in de regio Amsterdam en Almere. Je hebt een breed takenpakket: van personeelsbezetting tot het ziekteverzuimbeheer en het voeren van gesprekken met medewerkers over uiteenlopende zaken. Je zult je niet vervelen! Daarnaast voer je enkele administratieve taken uit, maar ook de meer complexe zaken, zoals ontslagtrajecten, pak jij met beide handen aan.
Wat deze functie extra uitdagend maakt? Je werkt op verschillende locaties! Wekelijks verdeel je je tijd tussen de vestigingen waar je verantwoordelijk voor bent en het hoofdkantoor op Sloterdijk.
Jij weet als geen ander hoe belangrijk samenwerking is. Je werkt nauw samen met diverse managers, zoals van de afdelingen logistiek en service, en schakelt met externe partijen zoals Bouwmaat Nederland, wervingsbureaus, het UWV, de arbodienst en juridische experts wanneer dat nodig is. Daarnaast speel jij een belangrijke rol in het verankeren van HR-beleid op de vestigingen.
Jouw vestiging
Je maakt deel uit van een klein, enthousiast HR-team binnen het hoofdkantoor van Bouwmaat Amsterdam, bestaande uit een HR Manager (aan wie je rapporteert), een andere HR Business Partner, een recruiter (vacature) en een HR Officer. Samen werken jullie aan de professionalisering van de afdeling, bijvoorbeeld door administratieve taken verder te automatiseren en HR-processen te optimaliseren.
Je bouwt meer op bij bouwmaat
Bouwmaat Amsterdam is een organisatie die niet stilzit. Onder onze 165 medewerkers heerst een positieve, informele sfeer en hanteren we korte communicatielijnen. We werken ondernemend, zijn open voor verandering en hebben een echte aanpakkersmentaliteit. Onze cultuur, samen met de opleidingsmogelijkheden, maakt ons een aantrekkelijke werkgever.
- Een salaris tussen de € 3200,00 en € 4.603,00 bruto per maand op basis van een fulltime dienstverband
- Een functie voor 3 dagen (24 uur) per week (i.i.g. op woensdag)
- Een jaarlijkse bonus tot € 800,00 bruto
- Een goede pensioenregeling
- 8% vakantiegeld, 25 vakantiedagen en 12 Atv-dagen op basis van fulltime
- Een mobiliteitsvergoeding, laptop en telefoon
- Ruime ontwikkelingsmogelijkheden
- Tot 20% korting op ons assortiment
Wat breng je mee?
Je bent pragmatisch en resultaatgericht. Jij schakelt moeiteloos tussen verschillende taken en zorgt ervoor dat HR-processen binnen jouw vestigingen soepel verlopen. Dankzij jouw nauwkeurigheid blijft de administratie altijd op orde.
Daarnaast vragen wij:
- Een afgeronde hbo-opleiding in Human Resources Management, Personeels- of Organisatiewetenschappen, of Arbeid- en Organisatiepsychologie
- Minimaal 3-5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie
- Grondige kennis van arbeidswetgeving, de Wet Poortwachter, de arbeidsmarkt, cao’s en personeelsregelingen
Meer informatie of direct solliciteren?
Klinkt deze afwisselende en verantwoordelijke HR-rol als muziek in je oren? Solliciteer dan via onze website www.werkenbijbouwmaat.nl. Heb je nog vragen? Neem gerust contact op met Annemieke Krieger, HR Manager bij Bouwmaat Amsterdam, via 06-13747228. We kijken uit naar je sollicitatie!
Een assessment kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure.